از بین بردن لکه عرق روی لباس مشکی 2

از بین بردن لکه عرق روی لباس مشکی

لکه عرق روی لباس یا زیر بغل لباس یکی از ناخوشایندترین لکه هاست که اگر از آن چشم پوشی کنید لکه زرد روی لباس باقی می ماند و پاک کردن آن دشوارتر می شود. هر چه سریعتر لباس ها را بشویید و لکه عرق را پاک کنید، لکه بهتر پاک می شود و لباس تمیز و بدون لکه می ماند.

توصیه می کنیم اگر لکه عرق قدیمی است یا شک دارید که لکه زرد را از روی لباس پاک کنید، لباس را به خشکشویی معتبر ببرید، زیرا هر اشتباهی در پاک کردن لکه عرق می تواند آن را پاک کند یا به بافت آن آسیب برساند.

لکه های عرق روی لباس آزاردهنده است. علاوه بر این، هر لباسی را خراب می کنند و می توانند بوی بسیار نامطبوعی داشته باشند، بنابراین ما اغلب لباس ها را دور می اندازیم

اما این کار درستی نیست، زیرا راه حل های طبیعی و آماده سازی خانگی برای از بین بردن لکه ها که در ادامه معرفی شده اند. در این بخش ما فرآیند پاک کردن و از بین بردن لکه های عرق از روی لباس را ساده می کنیم

در واقع، بدون انجام راه حل های ذکر شده در اینجا روی لباس، نیازی به اقدامات جدی نیست. عرق، هم لکه و هم ظاهر بد لباس و هم بوی بد، و سپس می توانید تا زمانی که می خواهید از لباس خود استفاده کنید.

روش های از بین بردن لکه عرق روی لباس مشکی

لباس مشکی خیلی از لکه ها را به رنگ سفید نشان می دهد. لکه ی عرق روی لباس مشکی به رنگ سفید به جا می ماند. برای از بین بردن لکه عرق از روی لباس مشکی، بعد از شستشو با مواد شوینده، قسمتی از لباس که دچار لکه شده را داخل محلول آب سرد و نمک بخیسانید و سپس با آب بشویید.

ادامه مطلب  مدل کفش راحتی شیک دخترانه [130+ مدل پرفروش]

از بین بردن لکه عرق روی لباس مشکی

لکه زرد عرق را با جوش شیرین پاک کنید

گاهی اوقات یک لکه زرد ناخوشایند زیر بغل لباس ظاهر می شود، اما نگران نباشید. می توانید لکه زرد عرق را با استفاده از جوش شیرین پاک کنید. در واقع با این روش نه تنها لکه زرد باقی نمی ماند، بلکه بوی عرق نیز روی لباس باقی نمی ماند.

ابتدا مقداری جوش شیرین را با مقداری پراکسید هیدروژن مخلوط کنید تا جوش شیرین در آن حل شود. سپس لکه عرق را به مدت ۳۰ دقیقه در محلول جوش شیرین و پراکسید هیدروژن قرار دهید.

همچنین می توانید از یک مسواک نرم برای پاک کردن لکه زرد عرق از روی لباس استفاده کنید. زمانی که لکه عرق از روی لباس پاک شد، می توانید با توجه به بافت لباس، آنها را با درجه مناسب آب و مواد شوینده بشویید.

 

از بین بردن لکه های عرق از لباس های سفید با سفید کننده

در بین تمام لباس ها، لباس سفید لکه زرد، لکه عرق یا هر نوع لکه را کاملاً نشان می دهد. به همین دلیل، توصیه می کنیم از شوینده های قوی تری مانند سفید کننده برای از بین بردن لکه های عرق از روی لباس های سفید استفاده کنید.

برای از بین بردن لکه های عرق از روی لباس های سفید خود به سفید کننده، یک کاسه آب ولرم و یک مسواک نرم نیاز دارید. ابتدا مقداری سفید کننده را در یک ظرف آب ولرم بریزید و قسمت آغشته به عرق لباس سفید را به مدت ۵ دقیقه در آن قرار دهید.

ادامه مطلب  خرید انواع پرزگیر لباس [10+ مدل حرفه ای]

توصیه می کنیم حتماً لباس های خود را با سفید کننده رنگ یا بافت ندازید تا لباس هایتان سالم بمانند. سپس با استفاده از یک مسواک بسیار نرم، لکه عرق را مسواک بزنید تا لکه زرد عرق روی لباس کاملا پاک شود. در نهایت لباس سفید را به روش صحیح و معمولی بشویید.

از بین بردن لکه های زرد روی لباس های رنگی با سرکه سفید

برخی از لباس های رنگی ممکن است لکه عرق را به صورت لکه زرد نشان دهند. اما می توانید سعی کنید لکه زرد روی لباس های رنگی را با سرکه سفید از بین ببرید و لکه عرق روی لباس را به طور کامل از بین ببرید.

برای از بین بردن لکه های زرد از لباس های رنگی ابتدا مقداری سرکه سفید و آب را با هم مخلوط کنید. برای از بین بردن لکه های عرق روی لباس های رنگی می توانید از یک دستمال نخی یا یک مسواک نرم استفاده کنید.

از بین بردن لکه عرق روی لباس مشکی 3

لکه زرد یا لکه عرق را روی لباس در ظرفی حاوی سرکه سفید و آب قرار دهید و با یک مسواک نرم یا دستمال نخی آن را بشویید. سپس ۳۰ دقیقه صبر کنید تا لکه عرق در محلول آب و سرکه سفید کاملا پاک شود.

در مرحله آخر می توانید لباس ها را با مواد شوینده مناسب بشویید. توصیه می کنیم برای انتخاب دمای مناسب آب و مواد شوینده، برچسب لباس را بررسی کنید تا به پارچه لباس در حین شستشو آسیبی نرسد.

لکه های عرق را با جوش شیرین و سرکه سفید از روی لباس سیاه پاک کنید

لباس مشکی می تواند عرق را سفید کند. برای از بین بردن لکه عرق از روی لباس مشکی ابتدا مقداری پودر جوش شیرین روی لکه عرق بپاشید. سپس با استفاده از یک مسواک نرم، جوش شیرین را روی لباس بمالید.

ادامه مطلب  پاك كردن رژ لب از لباس [با 8 روش جادوِئی!]

در مرحله بعد مقداری سرکه سفید روی لکه عرق روی لباس مشکی بریزید و دوباره با مسواک آن را مسواک بزنید تا لکه عرق روی لباس مشکی کاملا پاک شود. سپس لکه عرق را با آب سرد بشویید تا آثاری از آن پاک شود. در مرحله آخر لباس مشکی را به روش معمول و مناسب بشویید.

حتما ببینید

پرزگیر لباس درما مدل MQ811

خرید انواع پرزگیر لباس [۱۰+ مدل حرفه ای]

بهترین پرز گیر لباس چی بخرم؟ بهترین مدل پرز گیر لباس کدام است؟ اگر شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *