با این کار در کمترین زمان ثروتمند شدم

با این کار در کمترین زمان ثروتمند شدم

یکی از کارهایی که شما می توانید همانند من خود را ثروتمند کنید این است که درست سرمایه گذاری کنید و برای همین مورد باید بدانید که یکی از بهترین کالاهایی که شما می توانید با سرمایه گذاری بر روی آن به درآمد بالایی برسید، بلوبری انگلیسی است.

بلوبری انگلیسی

در فرهنگ لغت انگلیسی بلوبری انگلیسی همان ولیک است و به همین دلیل این محصول در تمامی دنیا یافت می شود زیرا در بسیاری از فرهنگها به همین بلوبری شناخته شده است. در ایران نیز در شهرهای شمالی نظیر گیلان این محصول پرورش می یابد و از آن استفاده می شود و از خاصیتهای بسیار خوب این بلوبری می توان به کنترل فشار خون اشاره کرد.

زیرا اگر بیماری فشار خون جدی گرفته نشود ممکن است فرد به انواع سکته نیز دچار شود پس اگر فشار خون شما تنظیم نمی باشد می توانید با مصرف بلوبری آن را تنظیم نمایید. مواد معدنی زیادی این میوه دارد از جمله پتاسیم، منزیم، آهن و غیره که بودن هر یک در بدن ضروری می باشد.

بوته ی بلوبری بنفش به گونه ای می باشد که تمامی مواد معدنی موجود در خاک را به خود جذب می کند و مصرف آن برای بدن فواید زیادی دارد. آنتی اکسیدان نیز که برای سلامتی بدن بسیار ضروری می باشد در این میوه به وفور یافت می شود و در واقع می توان گفت برترین میوه ای می باشد که آنتی اکسیدان آن زیاد است.

بلوبری انگلیسی

بلوبری قرمز

از کاربرد این میوه لاکچری و گران قیمت آمریکایی در صنعت غذایی، میتوان به اسانس میوه بلوبری قرمز اشاره کرد که در بستنی، ژله ها،دسرها و برخی تنباکوها و غیره کاربرد دارد. بلوبری همین میوه بنفش رنگ کوچک دارای مقادیر بسیاری از آنتی اکسیدانهاست و از پیشروی سرطان جلوگیری می کند حتی قادر است از تکثیر سلولهای سرطانی جلوگیری کند و می تواند از سرطانهایی مثل: دهان، پروستات، سینه و غیره جلوگیری کند. همه ما میدانیم که استفاده از میوه ها و سبزیجات بسیار برای بدن ما خصوصا قلب ما مفید و ضروری هستند.

ادامه مطلب  آیا میدانید چگونه با ساخت انواع توری میلیاردر شوم؟

میوه بلوبری با داشتن آنتی اکسیدانها و مواد شیمیایی گیاهی می تواند استرس را کاهش دهد که برای قلب ما این موضوع بسیار مفید بوده است و اما میوه بلوبری حتی بر تعویق انداختن بیماریهایی مثل آلزایمر نقش بسیار مفیدی دارد.

بلوبری قرمز

بلوبری وحشی

یکی از میوه هایی که دارای خواص و کاربرد فراوان در طعم دار کردن تنقلات دارد میوه بلوبری وحشی تازه است که میوه بنفش متمایل به تیره مثل  انگور سیاه دارای مزیتهای زیادی دارد. به خواص بلوبری وحشی می توان به درمان دیابت، کاهش سطح کلسترول، جلوگیری از سرطان، بهبود سلامت قلب، کاهش وزن، تثبیت فشار خون، تکین التهاب، درمان عفونت ادراری، مراقبت از چشم، مبارزه با آکنه، ضد پیری و رفع پوست خشک اشاره کرد. موارد فوق فقط بخشی کوچکی از خواص این میوه پر خاصیت است که در مطلب اشاره کردیم.

یکی از مواردی برای رفع سیاهی زیر چشم مفید است این است که باید با پنبه در آب بلوبری خیس کنید و به مدت ۱۰ دقیقه بالای پلک بکشانید تا از مشکلات زیر چشم درمان شود.

بلوبری وحشی

حتما ببینید

آتل شانه

ثروتی که شکستگی های بدهکاریم را آتل بندی کرد

در جریان ثروتسازی به موانعی برخواهید خورد که با ممارست و سماجت باید بتوانید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *