با مدیریت روابط مشتری توانستم یکه _تاز دنیای ثروتمندان شوم

با مدیریت روابط مشتری توانستم یکه ‌تاز دنیای ثروتمندان شوم

با توجه به این‌ که امروز رقابت تنگاتنگی در بین کسب ‌و کارها وجود دارد بایستی با یک روش صحیح و مدیریت روابط با مشتری نیازهای مشتری را به بهترین نحو ممکن برطرف کرد و با ایجاد خاطره ‌ای خوش از تجربه ‌ی خرید آن ‌ها را به مشتری دائمی تبدیل کرد و به سودآوری بالایی دست یافت. با توجه به این نکته در حوزه پرفروش حیوانات توانستم ارتباط خوبی را با مشتریان خود برقرار کنم و نیازهای آن ‌ها را به بهترین نحو ممکن برطرف سازم. من بعد از یک‌ سال دریایی از پول را به دست آوردم، لذا در این ‌جا با من همراه باشید تا این حوزه عالی را برای شما شرح دهم.

سگ پاکوتاه

سگ پاکوتاه یکی از پرطرفدارترین نژاد سگ می باشد. نگهداری این حیوان در خانه باید طبق اصول بهداشتی صورت بگیرد تا با مرور زمان به اهل خانواده آسیب وارد نشود. همچنین سگ خانگی از نظر غذا خوردن متفاوت می باشد که بعضیها باید غذاهای نرم مصرف کنند تا بهشان صدمه وارد نشود. نژادهای مختلف در بین سگ باعث می شود قیمت این حیوان متفاوت باشد که هر کدام از سگ دارای مدلهای مختلف از نظر شکل ظاهری و نگهداری می باشند. طول عمر این حیوان بستگی به نوع نگهداری خواهد داشت تا اینکه اگه خوب نگهداری شود تا ۱۸ سال برای شما عمر خواهد کرد. شما می توانید نسبت به مقدار جایی که دارید سگ خانگی را خریداری کنید. این موضوع باعث خواهد شد تا شما بتوانید اگر مقدار جای کوچک دارید سگهای با نژاد پا کوتاه خریداری کنید تا از نظر سایز بزرگ نشوند. بنابراین قبل از خرید حتما با کسب اطلاعات کافی نسبت به غذا، جا، نگهداری و غیره اقدام به خرید کنید.

ادامه مطلب  به خوشمزگی توت پولدار شوید

سگ پاکوتاه

سگ های نگهبانی

یک نکته ی جالبی که لازم است بدانیم این است که این سگ های نگهبانی به صاحب خود نیز بسیار حساس می‌باشند و به‌سرعت با آنها رابطه احساسی برقرار می‌کنند و همیشه مراقب آنها هستند. در ادامه باید گفت که سگهای نگهبان به ‌عنوان صمیمی‌ترین دوستان مشترک انسان به شمار می ‌آیند که متاسفانه اکثر مردم به سگهای نگهبان به چشم یک سگ خشن و وحشی نگاه می‌کنند اما باید گفت که طرز فکر آنها بسیار اشتباه است چراکه این حیوانات علاوه‌بر دوست‌داشتنی بودن بسیار وفادار و همچنین مهربان هستند و برای مسئولیتی که به آنها واگذار می‌شود بسیار وظیفه‌ شناس بوده و آن کار را به ‌درستی انجام می‌دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی و توضیحی راجع‌ به تاریخچه سگهای نگهبان بپردازیم تا شما نیز با انواع آنها با نژادهای مختلف آشنا شوید.

سگ های نگهبانی

سگ نگهبان

برخی از افراد سگ نگهبان را با سگ گارد اشتباه می گیرند لذا بهتر است بدانید که این دو نوع با یک دیگر کاملا متفاوت هستند به گونه که سگ گارد فقط جنبه محافظتی برای فرد را داشته و برای محافظت از قلمرو یا محیط مورد نظری مناسب نمی باشد در صوتی که سگهای نگهبان به گونه ای تربیت شده اند که مناسب برای محافظت از یک محیط و قلمرو می باشند. لازم به ذکر است امروزه برخی از نژادهای سگ نگهبان یعنی پژدر دارای اصالت می باشند به گونه ای که طی بررسیهای انجام شده نژاد آنها به ۵۰۰۰ سال قبل باز می گردد که در برخی از کتابهای تاریخی از این حیوانات وفا دار مطالبی و عکسهایی به جا مانده است. کشور ایران در مناطق آذربایجان غربی و نقاطی از کردستان این مدل از سگهای پژدار را دارا می باشند که در کردستان عراق هم می توان تداد زیادی از سگهای این نژاد را مشاهده کرد. سگهای پژدار دارای خصوصیات ظهری مختلف و رنگ های متنوعی هستن به گونه ای که می توان آن را در رنگ سفید، مشکلی، آجری و زرد تهیه کرد لذا جسته این سگها بسیار بزرگ بوده و می تواند به صورت یک جنگجو در برابر خطزات عمل کند.

ادامه مطلب  با آجر قدم به قدم به موفقیت نزدیکتر شدم

سگ نگهبان

حتما ببینید

آتل شانه

ثروتی که شکستگی های بدهکاریم را آتل بندی کرد

در جریان ثروتسازی به موانعی برخواهید خورد که با ممارست و سماجت باید بتوانید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *