برنامه ای که باعث شد در 40 روز به موفقیت برسم

برنامه ای که باعث شد در ۴۰ روز به موفقیت برسم

قطعا کسی که دارای برنامه می باشد از کسی که بدون برنامه عمل می نماید موفق تر است ولی اگر برنامه شما درست نباشد باز هم نمی توانید به هدف خود برسید.

برنامه ی من این بود که ۵ صبح از خواب بلند می شدم و در حوزه کسب و کار های تحقیق می کردم تا اینکه به خرما رسیدم.

این کالای پر فروش توانست زندگی من را متحول نماید و یکی از بهترین کالاهای موجود در ایران برای پولدار شدن می باشد اما باید شناخت خوبی از این محصول داشته باشیم.

خرما مضافتی صادراتی

خرما مضافتی صادراتی تقریبا نیمی از میزان تولید خرمای ایران را خرمای مضافتی تشکیل می دهد میزان تولید بالا، مزیت تولید و رقم منحصر به فرد صادرات خرمای مضافتی باعث شده است که جز ارقام خرمای دارای بیشترین آمار صادرات خرمای ایران قرار گرفته و صادرات رطب مضافتی بسیار رونق داشته باشد.

خرما یا رطب گیاهی تک ‌لپه‌ای و گرمسیری جزو تیره نخل‌ها است که میوه‌اش خوراکی و دارای هسته‌ای سخت و پوست نازک و طعم شیرین که به شکل خوشه‌ای بزرگ از شاخه آویزان می‌گردد و برگ‌های آن بزرگ است ارتفاع نخل به ۱۰ تا ۲۰ متر یا بیشتر می‌رسد.

گستردگی گونه خرما عمدتاً در نیمکره شمالی و در کشورهای ایران، پاکستان، عراق، عربستان و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و همچنین بیشتر کشورهای شمال آفریقا و ایالات متحده آمریکا است و در نیمکره جنوبی نیز به‌طور پراکنده دیده می‌ شود.

خرما مضافتی صادراتی

خرما خارک برحی

یک عدد خرما همچنین دارای مواد معدنی همچون کلسیم، آهن و زینک است. یکی دیگر از ارزش‌های غذایی خرما خارک برحی وجود مقادیر زیاد پتاسیم است. به طور متوسط در هر سه عدد خرمای مجول ۵۰۲٫۵ میلی‌گرم پتاسیم وجود دارد.

ادامه مطلب  باطری ماشین مرزهای بی پولی و فقر را جابجا کرد

مقدار کم پتاسیم در بدن می‌تواند منجر به فلج شدن عضلات و ضربان قلب نامنظم شود که بسیار خطرناک است و ممکن است باعث مرگ شود.

خرما همچنین سرشار از منیزیم است. منیزیم یک ماده معدنی و الکترولیتی است که برای عملکرد مناسب بدن ضروری است کمبود منیزیم ممکن است منجر به حالت تهوع، استفراغ یا گرفتگی عضلات و تشنج شود.

خوردن مرتب خرما راهی مناسب برای اضافه کردن منیزیم به رژیم غذایی است یک وعده خرما با کالری ۲۰۰ تقریبا شامل ۳۹ میلی‌گرم یا ۹ درصد از مقدار مورد نیاز روزانه منیزیم است.

خرما خارک برحی

خرما خاصویی

افرادی که دارای طبع سودایی و سرد هستند میتوانند به راحتی با آوردن خرما خاصویی در برنامه غذایی خود طبع خود را تنظیم کنند خرما خاصه سهم زیادی از خرماهای صادراتی ایران را به خود اختصاص داده است.

بخصوص در سال های اخیر و با تلاش برخی از شرکت ها به نام و مشهور، مانند شرکت تولیدی خرمای گیلدا (آتیه ارگ آتبین) که با تغییر در نوع بسته بندی و مکانیزه کردن فرآیندهای طبقه بندی و فروش توانسته اند خدمات ارزشمندی در راستای معرفی این خرما به بازارهای جهانی و فروش هر چه بیشتر این محصول ارائه کنند.

خرما آلویی اندازه ای کوچک دارد همین امر موجب کاهش قیمت آن شده است ولی بسیاری از خرما شناسان طعم و مزه این خرما را با خرما پیارم که بهترین نوع خرما ایران است مقایسه می کنند این خرما جزئی از خرماهای درجه دو محسوب میشود.

خرما خاصویی

حتما ببینید

آتل شانه

ثروتی که شکستگی های بدهکاریم را آتل بندی کرد

در جریان ثروتسازی به موانعی برخواهید خورد که با ممارست و سماجت باید بتوانید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *