بستنی خوری فانتزی

ظرف بستنی خوری چی بخرم؟

بهترین مدل بستنی خوری فانتزی چی بخرم؟ بستنی خوری جدید عروس کدام است؟ همیشه سرو یک دسر خوب بعد از غذا یا خوردن یک شام خوشمزه یکی از لذت های روزمره زندگی است.

دسرها انواع مختلفی دارند و بستنی یکی از محبوب ترین آنهاست. خوردن بستنی معمولا اصول و قاعده خاصی ندارد به جز اینکه برای سرو بستنی سنتی، ایتالیایی، میوه ای و … بهتر است از ظرف های بستنی شیک و زیبا استفاده کنید.

خرید ظرف بستنی با در نظر گرفتن نکات مهم قابل انجام است و به همین دلیل توصیه می کنیم در صورت خرید چنین ظرف هایی برای پذیرایی از مهمانان دوست داشتنی خود، در ادامه با سفیر نیوز همراه باشید.

بستنی خوری جدید عروس

نکات مهم هنگام خرید ظرف بستنی

جنس ظرف

اولین چیزی که در خرید ظرف بستنی باید به آن توجه کنید جنس ظرف است. امروزه می توانید با کمی گشت و گذار در بازار کریستال فروشان با انواع ظروف استیل، اکریلیک، پلاستیک، شیشه، کریستال، چینی، سرامیک و … برخورد کنید و مطابق سلیقه خود و انواع دیگر ظروف پذیرایی را خریداری کنید.

اندازه و وزن

نکته بعدی که در هنگام خرید ظرف بستنی باید به آن توجه کنید اندازه و وزن مناسب است. به یاد داشته باشید که می توان بستنی را با در دست گرفتن ظرف بستنی سرو کرد پس بهتر است ظرف مورد نظر وزن و اندازه مناسبی داشته باشد تا هر قد و سن و سالی می تواند از آن لذت ببرد. ظروف

تعداد

هنگام خرید ظرف بستنی به مقدار توجه کنید! برخی از این ظروف به صورت جفتی (۲ عددی)، برخی به صورت تکی (۶ عددی) و برخی به صورت تکی یا در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند که توجه به تعداد آنها در مرحله تهیه می تواند بسیار مهم باشد. خدمت به مهمانان خود این را باید مهم دانست.

ادامه مطلب  بهترین مارک قابلمه چدن اصل [معرفی 30+ مدل پرفروش]

داشتن قاشق بستنی

اینکه در کنار ظرف بستنی شما قاشق مخصوصی وجود داشته باشد یا نه یک موضوع سلیقه ای است، اما اگر می خواهید نظر اکثر خانم های خانه دار را بدانید،

باید بگوییم که تقریبا همه آنها معتقدند که باید ظروف بستنی باید دارای قاشق های مناسب با طرح و جنس آن باشد تا بتوان بسیار با وقارتر از آن ها استفاده کرد. با این حال، اگر بستنی مورد نظر شما اسکوپ نداشته باشد، ایرادی ندارد!

ظرف بستنی خوری سرامیکی

شکل ظاهری

بستنی علاوه بر خوشمزگی، زیبایی فوق العاده جذابی دارد و حیف است با انتخاب و خرید اشتباه ظرف بستنی، رنگ بستنی داخل ظرف را نادیده بگیرید. پس پیشنهاد می کنیم همیشه به دنبال ظروف بستنی زیبا و هماهنگ با دیگر بشقاب ها و ظروف سرو خود باشید.

طراحی ظرف

با توجه به اینکه بستنی کاملا سرد سرو می شود و برای خوردن آن باید ظرف بستنی را در دست بگیرید، توصیه می کنیم همیشه به سراغ ظروف پایه دار بروید که ارتفاع مناسب و مخالف آن داشته باشند. باید در مقابل سرما و گرما مقاومت خوبی از خود نشان دهد و در عین حال نشکن باشد تا سردی بستنی احساس ناخوشایندی در دستان شما ایجاد نکند.

قیمت ظرف بستنی

قیمت ظرف بستنی مانند سایر ظروف غذا و پذیرایی با توجه به نام سازنده، جنس و طرح به کار رفته در ساخت آن در نظر گرفته می شود و می توان گفت که به راحتی و با هر مبلغی با بودجه ای که در اختیار دارید می توانید انواع ظروف بستنی بسیار متنوعی تهیه کنید.

ادامه مطلب  بهترین مارک قابلمه چدن اصل [معرفی 30+ مدل پرفروش]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *