فروش خرمای کبکاب بهبهان

فروش خرما کبکاب بهبهان

از فراوان ترین خرماهای جنوب کشور می توان خرما کبکاب بهبهان را نام برد. خرما به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. از خواص خرما کبکاب فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید. خرما غنی از آهن است و برای رفع کم خونی مفید است.

 

انرژی که از خوردن خرما به بدن می رسد آن قدر زیاد است که به آن بمب انرژی لقب داده اند. مواد مغذی خرما برای سیستم ایمنی بدن انسان، رشد مو، سلامت پوست، درمان مشکلات روده و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی لازم است ضمن اینکه خواص و مزایای دیگری نیز با خوردن خرما برای بدن فراهم می شود که با مراجعه به سایت شرکت آراد برندینگ شما عزیزان می توانید آنها را مطالعه نمایید.

فروش خرما کبکاب بهبهان

در منابع و مراجع چینی و ساسانی ایرانی نام نخل و خرما با الفاظ دیگری دیده می شود با این که خاستگاه خرما را به شمال آفریقا و عربستان نسبت می دهند اما در بررسی های علمی مشخص شده نوعی نخل خرما در هند می روید که احتمالا تاریخچه نخل و خرمای جهان به آن برسد

 

خرما کبکاب بهبهان به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. خرما فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید.

 

خرما کبکاب داردان

یکی از بهترین خرماها، خرمای رطب سطلی است که طعم و رنگ بی نظیری دارد و فوق العاده شیرین و خوشمزه است.
خرما ها در بسته بندی های متنوعی قرار دارند که بعضی از آن ها در جعبه های کارتونی کوچک و بعضی بزرگ و معمولا در سطل های زیبای دسته دار و درب دار پلاستیکی و غیره بسته بندی می شوند که وزن های آن ها نیز با هم متغییر هستند.

ادامه مطلب  کسب و کارهای پرسود پس از فیلترینگ شبکه های مجازی

فروش خرما کبکاب بهبهان

برای خرید خرما کبکاب داردان بسته بندی باید به نوع خرما ها دقت داشت که آن ها خشک نباشند و زیاد بهم چسبیده و له شده نباشند، روی آن ها شکرک نزده باشد و طعم و بوی بد و ترشی نداشته باشد، دانه های درشت و سیاه رنگ و سالمی داشته باشند.

گاها بعضی از تولید کنندگان و پخش کنندگان خرما ها را با چند نوع خرمای دیگر مخلوط می کنند و ته ظرف می چینند و بالا و قسمت های رویی را گلچین و یکدست می سازند و مشتریان را گمراه می کنند در خرید این خرما توجه داشته باشید تا پلاستیک پر از خرما را از ظرف کارتونی آن در آورده و به قسمت زیر آن نگاهی بیندازید، تا قسمت های زیری از خرماهای پلاسیده و خراب تهیه نشده باشند همچنین در خریدن آن ها می توانید به خرما های با شیره زیاد و متوسط و شیره ی کم نیز دقت کنید که هر گروه را که باب میلتان است خریداری نمایید.

فروش خرمای کبکاب بهبهان

میوه خرمای کبکاب در دسته خرما هایی است که صادرات می شود و چنانچه این خرما اصالت بهبهان خوزستان باشد علت اینکه شیره بیشتری و طعم و کیفیت بالاتری نسبت به سایر خرماها دارد مشهور و معروف است جالب تر اینکه شما عزیزان باید بدانید مجموعه ما ارتباط مستقیم با نخلستان های شهرستان بهبهان و سایر شهرهای استان خوزستان دارد به خاطر همین علت دلالان و واسطه گران را حذف و کالا را با قیمت حداقل ممکن به دست مصرف کنندگان نهایی خواهد رساند.

ادامه مطلب  راه جذب و رسیدن به ثروت در زندگی

فروش خرمای کبکاب بهبهان

نحوه بسته بندی این خرما این است که از آنجایی بهترین خرمای کبکاب خیلی طرفدار زیادی دارد و میشه گفت پرمصرف ترین نوع خرما است از ماندگاری خوبی هم برخوردار است این مجموعه بسته به نیاز مشتری در بسته های یک کیلویی و ۴ کیلویی سطلی و کارتونی قابل تغییر است. خرما ها می توانند هم کارتونی یک کیلویی و هم در سطل های گرد بسته بندی شوند،خوب به تبع در سطل های گرد کیفیت خرما بهتر حفظ می شود شما عزیزان میتوانید بدون نگرانی و استرس از خرابی یا فاسد بودن این خرما،آن را از مراکز فروش خرمای کبکاب بهبهان سفارش داده و به مرور مصرف کنید.

 

خرما های در بازار ممکن است قیمت کمتری داشته باشند اما تلاش این مجموعه این است که خرمای تازه و درجه یک،برداشت امسال و تمامی خرما اصالت بهبهان باشد تا بتوانیم رضایت مشتری را کسب کنیم. یکی از انواع خرما های ایرانی خرمای کبکاب طعم و شیرینی بی‌نظیری دارد. افراد زیادی طرفدار این خرما هستند و سالانه حجم بسیار زیادی از آن را صادر می کنند این خرما طبع گرمی دارد و برای سرد مزاجان توصیه می شود.

حتما ببینید

آتل شانه

ثروتی که شکستگی های بدهکاریم را آتل بندی کرد

در جریان ثروتسازی به موانعی برخواهید خورد که با ممارست و سماجت باید بتوانید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *