قیمت بادمجان لامپی

قیمت بادمجان لامپی گلخانه ای

بادمجان یا همان بادمجان محصولی است که از قدمت بسیار زیادی برخوردار است و از گذشته‌ های دور تاکنون به شکلهای مختلف از آن استفاده می کردند امروزه هم از این محصول برای پخت غذاهای مختلفی از جمله خورشت خوشمزه و لذیذ بادمجان، کشک بادمجان و میرزا قاسمی که از غذاهای منطقه ی شمال کشور هستند.

کراتن و رولت بادمجان و غیره استفاده می کنند و هم چنین بسیاری از افراد برای درست کردن ترشی لیته، ترشی بادمجان شکم پر آن را مصرف کرده و یا با آن مرباهایی لذیذ فراهم می کنند.

قیمت بادمجان لامپی گلخانه ای

بادمجان قیمت بسیار مناسبی دارد و دیگر هیچ بهانه ای برای مصرف نکردن آن نخواهید داشت شما می توانید خیلی راحت با حداقل هزینه این محصول را از مراکز فروش به صورت حضوری تهیه کنید و یا با شماره های درج شده در سایت آراد برندینگ تماس حاصل کنید و این محصول را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید‌.

این محصول انواع مختلفی دارد و در رنگهای سفید، بنفش، مشکی در کشور ما تولید و کشت می ‌شود و حتی می توان آن را به سایر کشورها صادر کرد و سود خوبی از تجارت آن به دست آورده و ارزآوری و رشد و رونق اقتصادی برای کشور رقم زد این محصول را هم می توان در زمینهای کشاورزی کاشت و هم می توان به صورت گلخانه ای پرورش داد.

قیمت بادمجان لامپی

کشور ایران جز پنج کشور برتر در تولید انواع بادمجان به خصوص بادمجان لامپی صادراتی است که علاوه بر پخش و فروش آن در بازارهای داخلی، بخش بزرگی از آن به کشورهای اروپایی و آفریقایی صادر می گردد که می توان به این نکته، نگاه مثبت اقتصادی داشت که در بخش کشاورزی بسیار مورد تایید است.

ادامه مطلب  بهترین اسپری رنگ چدن گاز را از کجا بخریم؟

قیمت بادمجان لامپی

از جمله مهم ترین عاملی که باعث فروش بیشتر یک محصول کشاورزی می شود، قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است، با توجه به این مسئله می توان گفت قیمت بادمجان لامپی با توجه به کیفیت بالایی  که این نوع از بادمجان دارد بسیار مناسب و اقتصادی است، از طرفی نژاد خوبی که این نوع بادمجان دارد باعث شده مدت زمان نگه داری آن بالا باشد از این رو  صادرکنندگان این محصول، به آن توجه ویژه دارند.

به طور کلی دو نوع بادمجان در جهان کشت می شود، نوع اول ترشی بادمجان سیاه یا همان بادمجان بنفش است که در شکلهای متنوع خیاری، لامپی، تخم مرغی و گرد  تولید می شود، این نوع بادمجانهای سیاه، گرچه می توانند شکل ظاهری متفاوت داشته باشند اما از نظر طعم و مزه تقریبا یکسان می باشند، می توان اینگونه بیان کرد که تقریبا در تمام کشورهای جهان که آب و هوای تقریبا گرمی دارند کشت بادمجان سیاه صورت می گیرد، که نوع لامپی نیز به دلیل کیفیت بالا و شکل ظاهری مناسب همواره بیشترین نوع از تولید بادمجان را به خود اختصاص می دهد.

نوع دوم بادمجان که کشت کمی در جهان دارد، بادمجان سفید رنگ می باشد که اغلب در کشورهای آمریکای شمالی کشت و برداشت می شود و از لحاظ طعم می توانند گفت فقط درصد گسی آن کمی بیش تر از بادمجان سیاه است، می توان گفت حدود کمتر از دو درصد از این بادمجانها در چرخه صادرات جهانی قرار دارد.

بادمجان لامپی گلخانه ای

یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع بادمجان، بادمجان لامپی گلخانه ‌ای است که به دلیل داشتن پروتئین فراوان می توانید به جای گوشت از آن استفاده کنید.

ادامه مطلب  مراحلی که باید برای موفقیت گذراند

علاوه بر آن این محصول به دلیل فیبر فراوانی که دارد در تقویت دستگاه گوارش بسیار موثر و مفید می باشد و به بهبود عملکرد معده و روده کمک زیادی می ‌کند و می تواند خطر ابتلا به سرطانهای دستگاه گوارش را که امروزه بسیار شایع شده اند کمتر کند هم چنین اگر به یبوست مبتلا هستید می توانید برای رفع مشکلتان بادمجان مصرف کنید.

بادمجان لامپی گلخانه ای

کشورهای ایران، مصر و هند همگی از کشورهایی هستند که در تولید و کشت بادمجان لامپی بسیار فعال اند و در حجم عظیم این محصولات را به تولید می ‌رسانند و البته کیفیت محصولات تولید شده در این کشورها بسیار بالاست به همین دلیل متقاضیان زیادی از سایر نقاط جهان دارند و این محصول را به صورت عمده صادر می کنند.

بادمجان از غذاهایی است که روغن زیادی را در هنگام پخت به خودش جذب می کند به همین دلیل شاید بسیاری از افراد نتوانند آن را میل کنند اما بهتر است قبل از پخت، آن را پوست بکنید و داخل آب و نمک قرار دهید در این صورت منافذ باز بادمجان فرانسوی با آب پر می شوند و هنگامی که شما آن را سرخ می کنید دیگر روغن جذب نمی کنند به همین دلیل خیلی راحت و با کمترین روغن طبخ می شوند.

حتما ببینید

آتل شانه

ثروتی که شکستگی های بدهکاریم را آتل بندی کرد

در جریان ثروتسازی به موانعی برخواهید خورد که با ممارست و سماجت باید بتوانید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *