قیمت موزاییک طرح دار

قیمت موزاییک طرح دار پلیمری بتن

یکی از سنگهای مصنوعی موزاییک پلیمری می باشد که با ایجاد تغییراتی که در ساختار مولکولی سیمان انجام می شود و ایجاد فرایندهای دیگر تولید می شود. موزاییک پلیمری در انواع مسیر نابینایان بسیار مقاوم و با استحکام است و در فرایند کریستال شدن سیمان به وجود می آید.

مقاومت موزاییک پلیمری دو برابر بیشتر از بتن سبک می باشد موزاییک پلیمیری از مخلوط بتن و پلیمر به وجود آمده است این نوع سنگها رنگهای بسیار جذابی دارد مانند رنگهای طبیعی می باشد. موزاییک پلیمری در مقابل آب و هوا و شرایط جوی نامساعد نیز محصولی بسیار مقاوم می باشد می‌تواند جایگزین مناسبی برای سنگهای مصنوعی یا طبیعی باشد.

قیمت موزاییک طرح دار پلیمری بتن

موزاییکهای پلیمری که در سایت آراد برندینگ نیز به تفصیل در مورد آن صحبت شده است مقاومت خوبی در سرما و یخبندان دارند لذا برای مکانهای سردسیر و رطوبت خیز بسیار مناسب می باشد. این محصول خصوصیات و کاربرد متفاوتی نسبت به کفپوشهای دیگر دارد این محصول نصب بسیار پر هزینه ای دارد چرا که باید زیرساخت آن را آماده نمود برای نصب موزاییک پلیمری از افراد متخصص و ماهر استفاده کنید.

رنگهایی که در موزاییک پلیمری استفاده می‌شوند بسیار عمیق و از انواع معدنی هستند این نوع سنگها در مقابل نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارند. موزاییک پلیمری همانطور که اشاره شد مقاومت زیادی در مقابل سرما و یخبندان دارد و همچنین در مقابل آب و رطوبت نیز نفوذ ناپذیر هستند لذا این نوع سنگ طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل است که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

ادامه مطلب  انگشتری که نشان ثروتمندی را به من هدیه کرد

مواد اصلی که تشکیل دهنده موزاییک پلیمری است می توان به سیمان، ماسه، رزین و رنگدانه های شیمیایی که دارای رنگهای گوناگونی از جمله سفید، قرمز، زرد، قهوه و قرمز می باشد. این رنگها علاوه بر مصرف در ساخت موزاییک در صنایع  دیگر از جمله رنگ، پلاستیک نیز استفاده می شود.

ترکیباتی که در ساخت موزاییک پلیمری استفاده می شود باعث چسبندگی اجزای آن به هم می شود موزاییک پلیمری کیفیت بالا و مقاومت بسیار عالی در برابر عوامل محیطی دارد. از موزاییک پلیمری می توان برای پوشاندن سنگ فرشها داخل حیاط، پیاده‌روها، معابر و غیره استفاده نمود.

موزاییک پلیمری بتن

از مشتقات موزاییکهای پلیمری، موزاییک پلیمری بتن می باشد که میزان بتن در فرآیند تولید آنها بیشتر می باشد چرا که باعث محکم شدن ساختار آن می شود تا طول عمر بیشتری داشته باشند، همچنین در این دسته از موزاییکهای پلیمری میزان نفوظ آب بسیار پایین بوده و از ترک خوردن آن جلوگیری می کند.

یکی دیگر موضوعاتی که در روند تولید این نوع از موزاییکهای به آن توجه شده است، مقاومت بالای آن می باشد زیرا میزان بتن مورد استفاده شده در تولید آن به گونه ای است که مشتری از نظر استحکام خاطر جمع خواهد بود.

موزاییک پلیمری بتن

باید اشاره کرد که در موزاییک پلیمری بتن مقادیر بسیار زیادی از شن و ماسه وجود دارد که در کنار بتن موجود در ساختار موزاییکها استحکام فوق العاده ای به آن می بخشد، همچنین این موزاییکها در ابعاد مختلف شما ارائه داده خواهد شد تا شما بتوانید متناسب با مکانی که از آنها استفاده می کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید، به عنوان مثال استفاده از رنگ هایی مانند زرد و سفید در فضایی مانند پارکینگها و باغها بسیار زیبا می باشد همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که موزاییک پلیمری در مکانهایی مانند پیاده روها، پشت بام و محوطه های بازی بیشترین استفاده ها را دارد.

ادامه مطلب  قهوه زندگی تلخ من را شیرین کرد

قیمت موزاییک طرح دار

هزینه ها همواره در زندگی انسان نقش مهمی را ایفا می کند و بسیار از افراد قبل از خرید نسبت به اطلاع از قیمت موزاییک و سرامیک کف طرح دار اقدام می کنند زیرا هر کس دارای یک درآمد مشخص می باشد و مایل است حساب و کتاب دقیق را انجام دهد تا نهایتا بدون دغدغه محصول را در اختیار داشته باشد و باید در مورد هزینه ها این نکته را یادآور شویم که همه چیز به محصول انتخابی شما و قیمتهای موجود در بازار دارد و اگر به طور کلی بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که قیمتها اصولی و استاندارد هستند و می توانید آنها را مقرون به صرفه بدانید.

قیمت موزاییک طرح دار

بدیهی است که هر چه طرح روی محصول پیچیده تر و زیباتر باشد قیمت موزاییک طرح دار افزایش می یابد زیرا وقت و زمان بیشتری برای تولید آن استفاده شده است و یا اگر نمونه مورد نظر شما دارای دوام زیادی می باشد هزینه بیشتری نیز خواهد داشت زیرا دارای طول عمر بسیار بیشتر می باشد و همچنین اگر محصول دارای رنگهای زیادی در سطح خود می باشد بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد اما به طور کلی با توجه به شرایط تمامی اقشار توانایی خرید این محصول را دارند.

حتما ببینید

آتل شانه

ثروتی که شکستگی های بدهکاریم را آتل بندی کرد

در جریان ثروتسازی به موانعی برخواهید خورد که با ممارست و سماجت باید بتوانید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *