پنیر تبریز خانگی اصل

پنیر تبریز خانگی اصل

یکی دیگر از محصولات مناسب و با کیفیت استان تبریز پنیر سنتی گاوی می باشد که البته کیفیت پایین تری نسبت به پنیر لیقوان گوسفندی دارد، البته این پنیر از شیر تازه گاوی تولید می شود و می تواند مقداری شیر گوسفندی نیز در خود داشته باشد. کیفیت پنیرهای تولید شده از شیر تازه گاوی این استان بسیار مناسب می باشد، قیمت آنها نسبت به پنیر گوسفندی کمتر می باشد اما کیفیت مناسبی دارد و بسیاری از افراد قشر متوسط جامعه نیز این نوع پنیر را می پسندند. مجموعه های زیادی در کشور وجود دارند که اقدام به توزیع و پخش انواع پنیر تبریز و لیقوان می کنند که مجموعه آراد برندینگ بزرگترین و معتبرترین مجموعه در میان آنها می باشد.

پنیر تبریز خانگی اصل

پنیر تبریز گوسفندی بسیار چرب می باشد، به دلیل چربی مناسب آن بافت این پنیر نرم می باشد و به راحتی تکه تکه یا خرد نمی شود، در واقع هنگامی که از پنیری استفاده می کنید و آن را برش می دهید اگر به راحتی برش بخور و خرد نشود مشخص است که پپنیر اصل تبریز را خریداری کرده اید. برخی از تولید کنندگان به جای استفاده از شیر مناسب گوسفندی با استفاده از آب سعی می کنند که بافت پنیر را نرم نگه دارند که البته کیفیت این پنیر بسیار نا مناسب می شود و در نهایت بعد از یک روز استفاده کیفیت واقعی خود را نشان می دهد.

پنیر تبریز خانگی

امروزه در استان آذربایجان شرقی و در شهر زیبای تبریز، مردم لیقوان و تبریز اقدام به تولید پنیر خانگی می کنند که کیفیت و طعم آن بی نظیر می باشد، کارخانه های تولید پنیر تبریزی و لیقوان امروزه اقدام به تولید همان پنیر خانگی با کیفیت و خوش طعم کرده اند که می توان پنیر لیقوان را به سه دسته تقسیم کرد. دسته اول پنیر لیقوان اعلا یا سوپر لیقوان می باشد که دارای بافت با سوراخهای کمتری نسبت به بقیه مدلهای پنیر لیقوان است و با برش دادن به تکه های زیاد تقسیم یا خرد نمی شود، از شیر تازه به دست می آید که شیر خالص گوسفندی می باشد.

ادامه مطلب  در زمان کمی خود را به ثروت رساندم

پنیر تبریز خانگی

دسته دوم پنیر تبریزی می باشد، این پنیر تبریز خانگی رنگی متمایل به رنگ زرد دارد و از شیر گاو درست می شود، البته در مواردی نیز از مخلوط شیر گاو و گوسفندی نیز برای ساخت این پنیر آمل استفاده می کنند، کیفیت این نوع پنیر نسبت به موارد دیگر پایین تر می باشد و حتما برایتان اتفاق افتاده است که به هنگام برش این پنیر با چاقو نمی توانید جلوی خرد شدن و تکه تکه شدن آن را بگیرید چرا که بافت آن پر از سوراخ های ریز و درشت می باشد که باعث می شود پنیر تبریزی، پنیری شکننده باشد. بسیاری از افراد مبتدی به هنگام خرید پنیر نمی دانند که کیفیت پنیر تبریز اصل گوسفندی را چگونه تشخیص بدهند، یا اینکه نمی دانند که ویژگیهای اصلی پنیر لیقوان اصل چه می باشد.

پنیر تبریز اصل

یکی از محصولاتی که در کشورمان ایران از آن به مقدار بسیار تولید می شود و به کشورهای دنیا صادر می گردد پنیر تبریز اصل و  پنیر لاکتیکی می باشد که بسیار پر متقاضی است و خیلی خوب می تواند مشتریان خود را راضی نگه دارد. پنیر تبریز از محبوبیت بالایی در بین ایرانیان برخوردار می باشد و در هر سفره ایرانی حتما از پنیر تبریز استفاده می شود التبه از پنیر تبریز فقط برای صبحانه استفاده نمی شود بلکه شما می توانید از ماده خوراکی در بعنوان عصرانه در تایم بعد از ظهر نیز استفاده نمایید. این پنیر را شما می توانید با انواعی از مخلفات دیگر نظیر گردو یا انواعی از سالادها استفاده نمایید تا خواص بیشتری و مزه بهتری را تجربه نمایید.

ادامه مطلب  با این روش می توانید خودتان را خوشبخت کنید

پنیر تبریز اصل

این پنیر در انواع و اقسامی از بسته ها تولید و به بازار عرضه می گردد هم به صورت بسته بندی وجود دارد و هم به صورت فله می باشد. در ایران کارخانه های زیادی جهت تولید پنیر تبریز اصل وجود دارد و میزان تولید این محصول و همچنین پودر پنیر خشک در کشور بسیار بالا می باشد. این پنیر یعنی پنیر تبریز همان طور که می دانید که یکی از مرغوب ترین محصول می باشد که به ۳ شیوه تولید می شود یعنی ممکن است از شیر گاو یا شیر گوسفند و یا ترکیبی از هر دو شیر یعنی شیر گاو و گوسفند تهیه شود. همه نوع پنیری ما داریم هم سنتی و هم صنعتی اگر از نوع سنتی پنیر استفاده می نمایید باید توجه داشته باشید که از مکان و فردی معتبر آن را خریداری نمایید تا مبادا این محصول آلوده و یا فاسد باشد.

حتما ببینید

آتل شانه

ثروتی که شکستگی های بدهکاریم را آتل بندی کرد

در جریان ثروتسازی به موانعی برخواهید خورد که با ممارست و سماجت باید بتوانید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *