فلفل دلمه ای در گلخانه

چطور در یک ماه یک میلیارد تومان درآمد داشته باشیم؟

معمولا راهی مطمئن برای افزایش ۱۰ درصدی یا ۱۰۰ درصدی سرمایه شما در یک ماه وجود ندارد مگر اینکه فرد بسیار شجاع و ریسک پذیر باشد تا تمام سرمایه خود را سرمایه گذاری کند. در ادامه قصد داریم تا یکی از حوزه های سودمند را به شما معرفی کنیم، همراه ما باشید.

فلفل دلمه ای درجه یک

تورم موجود در کشور نیز بر همه اقلام مصرفی و حتی فلفل دلمه ای درجه یک نیز موثر بوده به نحوی که با افزایش نرخ تورم هزینه هایی مانند حمل و نقل، نیروی انسانی نیز افزایش می یابد که در قیمت نهایی آن دخیل اند.

زیستگاه اولیه ی این محصول در امریکای جنوبی و مرکزی است و این نوع از سبزیجات قابلیت رشد و پرورش در شرایط اقلیمی و آب و هوایی متفاوت را دارد.

نام علمی این گیاه کپساسین است و  مانند چیلی، سیب زمینی، فلفل قرمز، بادمجان و گوجه جزء بادنجانیان محسوب می شود.

فلفل دلمه ای که دارای طبعی گرم و ترد است در بسیاری از غذاها سالادها مورد استفاده قرار می گیرد و سبب زیبایی و خوش طعمی آن ها می شود.

فلفل دلمه ای درجه یک

فلفل دلمه ای در گلخانه

در کشور ما مدت زمان برخورداری از آفتاب و همچنین زاویه تابش نور خورشید، بستر بسیار مناسبی را جهت کشت فلفل دلمه ای در گلخانه، فراهم آورده است.

این محصول با توجه به خاک حاصلخیز مزارع و باغستان های اغلب نقاط کشور ما، دارای طعم لذیذ و ریز مغذی های بسیاری در ساختار خود شده است.

استفاده از کود های نیتروژنی و تغذیه خاک تحت کشت فلفل دلمه ای با املاح ازت، فسفات و پتاس نیز سبب رشد و‌ نمو‌ بهینه این محصول می گردد.

ادامه مطلب  چقدر به افزایش درآمد فکر می کنید؟

از این رو فلفل دلمه ای ایرانی دارای کیفیت بی نظیری بوده و از این لحاظ در بسیاری از کشور ها زبانزد بوده و صادرات نمونه های اعلای این محصول و همچنین فرآورده های آن به نقاط بسیاری در دنیا، انجام می گیرد.

فلفل دلمه ای در گلخانه

فلفل دلمه ای در میدان تره بار

البته رنگ های کمیابی نیز از فلفل دلمه ای در میدان تره بار در برخی از گلخانه ها مشاهده می شود، از جمله فلفل دلمه ای سیاه و یا بنفش که در بازار فروش کشور ما چندان رایج نیست، تمامی فلفل های دلمه ای در گلخانه ها در ابتدا سبز رنگ هستند.

پس از این که فلفل سبز کاملا می رسد، به رنگ سبز تیره در می آید و در این مرحله، قابل برداشت و مصرف می باشد.

تمامی انواع فلفل دلمه رنگی، در ابتدا سبز بوده اند و با رسیدن کامل در زیر نور خورشید، به ترتیب به رنگ زرد، سپس نارنجی، و در نهایت رنگ قرمز در می آیند.

بعضی از گونه های فلفل دلمه ای با توجه به شرایط کشت و نحوه پرورش محصول، دارای کیفیت بالاتری بوده و به عنوان فلفل دلمه ای درجه یک، در مراکز فروش ممتاز، عرضه می گردند.

فلفل دلمه ای در میدان تره بار

حتما ببینید

آتل شانه

ثروتی که شکستگی های بدهکاریم را آتل بندی کرد

در جریان ثروتسازی به موانعی برخواهید خورد که با ممارست و سماجت باید بتوانید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *