درمان یبوست با کدو حلوایی

کاهش فشار خون را با کدو حلوایی تجربه کنید

 

کدو حلوایی بخورید که حاوی پتاسیم است که به کنترل فشار خون کمک می کند. این روزها فروش کدو حلوایی عمده به شدت رونق گرفته است و به شما توصیه می شود حتما این محصول را در سبد غذایی خانواده ی خود قرار بدهید.

پتاسیم همچنین به سلامت استخوان ها کمک می کند و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد. صرف منظم کدو حلوایی در حفظ کنترل فشار خون بسیار موثر است و در نتیجه خطر فشار خون بالا یا فشار خون بالا را کاهش می‌دهد. اما مصرف بیش از حد از کدو حلوایی می‌تواند منجر به افت شدید و ناگهانی فشار خون شود.

 

حدود ۱۰ درصد از پتاسیم روزانه شما فقط در نصف فنجان کنسرو کدو حلوایی یافت می شود. همچنین منبع غنی پتاسیم است و برای افراد دچار فشار خون مفید می باشد، ولی برای افراد دچار ناراحتی کلیوی مناسب نمی باشد. جذب آهن و منیزیوم آن نیز خوب است.

فروش کدو حلوایی عمده

تاثیر کدو حلوایی بر پاکسازی کبد

از زمان های قدیم خواص مفید کدو حلوایی برای مردم شناخته شده بود. خرید عمده کدو از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در درجه اول، برای کبد بسیار مفید است. این به دلیل ترکیب شیمیایی خاص این سبزی است. حاوی مواد مغذی زیر است: آب، پروتئین، چربی، کربوهیدرات، چندین ویتامین (ویتامین A، گروه B و غیره)، سلولز و غیره.

کدو حلوایی می تواند اختلال متابولیسم سلول های کبدی (هپاتوسیت ها)، ساختار آسیب دیده آنها را بازگرداند. مزیت اصلی کدو حلوایی این است که غشای سلولی سلول های کبدی را بازسازی می کند. از مرگ این سلول ها به ویژه در هنگام ابتلا به هپاتیت، بیماری های دستگاه صفراوی و غیره جلوگیری می کند. عملکرد صحیح کبد برای بدن انسان بسیار مهم است. کبد عملکرد سم زدایی را انجام می دهد. پروتئین‌ها را سنتز می‌کند و در تشکیل برخی فاکتورهای لخته‌کننده و پروتئین‌های انتقالی که برای انتقال هورمون‌ها با خون ضروری هستند، نقش دارد.

ادامه مطلب  رب گوجه توانست طعم ملس ثروت را به من نشان دهد

تاثیر کدو حلوایی بر پاکسازی کبد

درمان یبوست با کدو حلوایی

مصرف کدو حلوایی برای درمان انواع بیماری ها مثل یبوست پیشنهاد می شود و به همین علت خرید کدو حلوایی کوچک بسیار پرطرفدار می باشد.

کدو حلوایی منبع بسیار خوبی از فیبر است و گوشت آن به ویژه غنی از نوع محلول است. فیبر محلول منحصر به فرد است زیرا می تواند یبوست و اسهال را بهبود بخشد و عملکرد روده را به طور کلی عادی کند. فیبر محلول روی آب در دستگاه گوارش (GI) نگه داشته و یک ژل چسبناک تشکیل می دهد.

مصرف منظم کدو تنبل می تواند به حرکت غذا در دستگاه گوارش شما کمک کند، مدفوع شما را حجیم کرده و خطر یبوست را کاهش می دهد.

درمان یبوست با کدو حلوایی

حتما ببینید

آتل شانه

ثروتی که شکستگی های بدهکاریم را آتل بندی کرد

در جریان ثروتسازی به موانعی برخواهید خورد که با ممارست و سماجت باید بتوانید از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *